Mobilblogg

Hejj bloggen! phu, jag är så himla trött. Jag berättade ju igår att jag skulle ställa klockan i morse & gå ut o springa med mamma? Vet ni vad?! Jag lovar, ni kommer bli lika förvånade som jag fortfarande är. Jag gjorde det verkligen. Haha, jag ställde klockan på 06.30, och gick upp o sprang med mamma. Jag med min super sugiga kondition sprang en runda i bleket. Och nu är jag så fruktansvärt trött och kommer antagligen att somna när som helst, men jag är faktiskt stolt. Men något som jag verkligen stör mig på är att någon i familjen har tappat bort sladden till kameran! jag blir tokig. jag har verkligen letat överallt i huset, men kan inte hitta den nedrans sladden. Nu blir det antagligen att sova sönder till imorgon. Då ska jag upp tidigare igen! även om vi har sovmorgon :3 godnatt everybody <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0