Tillbaka, till allt typ.

Tjaaaaaaa!! Haha, long time har jag varit "borta" nu asså. Jag har hunnit med mycket, sedan vi slutade skolan. Haha, jag har gått ut nian! helt sjukt. I alla fall, Jag har varit med familjen på Nyhem en vecka, kom hem i lördags. När jag kom hem åkte jag, Gry och Calle till Sofia där hon, Anna och Mathilda var. vi mumsade på cupcakes & kollade på en film :) Igår va jag med Mathilda, vi lagade mat & en rabarberpaj. så galet gott!! :D idag har jag varit med Markus. Badade i havet för andra gången i år. Mycket fin dag :) jag försökte blogga förut, men haare! det funkade inte att lägga upp bilder?! ;0 vad är detta? -.- i för sig va det mammas dator, men ändå! Min egna dator laggar sönder, för ert nya trådlösa internetet funkar tydligen inte på min data. såå, internet är BORTA! annars hade jag bloggat SÅÅÅHÄÄÄR mycket mer. och nu bloggar jag genom mobilen, så jag kan inte ladda upp bilder... FYY vad sur jag äär. imorgon får jag se vad som händer, på eftermiddan är det iaf Jesusvecka i Smedja . på lördag ska jag jobba med pappa, och sen bör det av till Hönökonferensen. Efter den är jag ledig i en vecka, sen börjar jag jobba :) galet! hoppas jag hinner med allt jag vill göra :) nu blir det How I met your mother. peace & love (M)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0