TJAAAA solkatteeeenn

Hej fina filurer! ♥♥

Dagen har spenderats på en holme, solat och badat heela dagen lång! Har också ätit en mycket mycket god middag här hemma. gry kom förbi precis när vi kom hem, och hon hade med sig massa bilder som hon och jag tog i Augusti 2010! Haha, har kollat igenom alla nu. Shit vilken fin, underbar vän jag har ♥ Vilka extremt tuffa minnen jag har med henne! Hihi :) Bilder kommer!

Igår överraskade jag och många fina flickor, Gry! Hon ska åka iväg, till en stad långt i fjärran... en stor stad! Med höghus, och taxibilar, och massa konstigheter. Ni vet säkert vilken stad det är. JUSTE! Stockholm :3 Kommer sakna henne nått så fruktansvärt, skandalöst mycket. Bilder från igår, ON THE WAY RIGHT NAW :*






äckligt underbar kväll vi fick där.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0