tänkarblogg?!

hej&hå&såndant med grädde! Uppdateringen har varit fett me låg, och det beror på att jag för tillfället inte har varit hemma på en vecka, och tydligen så har jag fritt internet. visste inte det förrän typ... nu :) just nu ligger jag i min båt & nästan-somnar. har precis läst Elsapelsas blogg & blev tokinspirerad! galet vad den tjejen är BRA! jag har tröttnat på båtlivet big time, och jag kan ju inte ladda upp bilder här, via telefonen. tycker att det är ganska ovärt att betala för att ladda upp liksom. jag skaffade ju denna bloggen för att det va gratis. funderar starkt på att lägga ner bloggen helt över sommaren, och ta upp den igen när jag börjar skolan. jag kommer att sitta på bussen cirka 2 timmar på morgonen, och 2 timmar hem på eftermiddan. mmmmm <33 jag kommer ju att ha galet mycket tid till att plugga och blogga! jag planerar att det ska bli mer om kläder m.m eftersom att jag kommer gå en sån linje :) håller tummarna för att klassen ska bli bra, och att jag ska få fina klasskompisar, vilket jag säkerligen kommer! :D som sagt så har jag tillbringat veckani båt, på Hönökonferensen. en MYCKET pen kristen konferens med jättemånga ungdomar, superbraa möten, underbara sånger, chilldill konserter, pizza, nattcafé, dopp i haven och många nya underbara vänner :) hängde mest med pärlor som Rebecka-Evelina-Amanda-Louise-Joel-Andreas-Linus-Frida och mååånga många fler :) gick och la mig mellan 2 och 5 varje natt typ. Underbart! det är så det ska vara :D nu ska jag sova, och när jag kommer hem berättar jag mer om hur jag ska göra :) FRED UT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0