PARTY ROCK!!

Hej underbara! För tillfället sitter jag på min soliga trappa framför huset & väntar på att klockan ska bli 19.38, för då kommer min buss som ska ta mig till min vän Maximilians fest. jag har ingen aning om hur jag ska orka upp imorgon, men :P haha, igår va helt galet också! Fest hos Sara. Vi va runt 40-45 stycken som festade loss för fullt! Min älskade och saknade vän Alicia dök upp, blev så galet glad! Hade inte sett henne sen avslutningen :)) Helt galet. Jag gick runt med ett finglas med cider, hallon och is. MMM!! Det blev inte så sent, va tvungen att ta bussen runt 12, men jag fick ett telefonsamtal som höll mig uppe till någon gång runt halv tre. Mycket kul :) Min älskade storebror har fyllt 18, så nu har han kalas/fest/middag med sina vänner, och han tvingade mig att slava i köket, haha^^ Har gjort 2 jordgubbstårtor till honom, snäll som jag är :) Galet... Det känns som att det kommer bli fett sent inatt också, ska antagligen sova över. Och så kommer jag få träffa min älskade Elin som jag inte har träffat på HUUUUR länge som helst :0 En kväll som jag kommer att minnas <3

Kommentarer
Postat av: elin axelsson

åh, jag blev sådär liksom fint glad när jag såg detta :D vi får träffas snart igen!

puss

2011-07-17 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0