På väg till Göteborg!

Hejheej! Ohojoj, idag kommer bli GRYMM! Först nu ska jag chilla med min älskade vän Beatrice inne i Nordstan, fika och bara allmänt mysa :)) Och ikväll åker jag till min kära vän och myser i hennes sjöbod med mina flickor, där vi ska sova. Och imorgon ska jag o Evelina till Trollhättan och hänga med några vänner. egentligen skulle vi sova där, men vi drar upp två dagar bara. Tror att det är någon sorts festival eller något. Haha, BRA KOLL JAG HAR DÅ! :D Jaja, snart stannar bussen... Åhhejohåå vad jag saknar bea! Helt sinnes, vet inte huur längesen det va vi träffades nu. typ, ett år?! :O helt galet... vi hörs antagligen senare! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0