Nördar mig med brors webcam. social, någon?

HeyheyHEEEEJ där alla! Jag sitter vid TVn, dreglar efter Criss Angel. MMMMM Mindfreak <3 Åh! Min nerladdning av Lost är precis klar, tänkte sitta uppe hela natten och nörda :) Lyssnar till både storebror, och hundens snarkningar haha. Men jag är lite förvånad... Hunden snarkar högre, och MER än storebror :O Mitt sommmarlov såhär långt har varit UNDERBART! Jag har tagit det lugnt, hängt med finaste vännerna, solat, faktiskt inte badat så mycket, än :O
Jag träffade Gry, min ÄLSKLING, som har varit på läger i två veckor. Vi ska leka i morgon också :)
Igår kom mormor och morfar o hälsade på, dom hade med sig Bettievovven. Jag hade längtat supermycket :)
Jaja, ska börja se Lost säsong 4 nu :3 Bjuder på några bilder också. Hihi <3
love and rockets :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0