En underbar dag i augusti, 2010...

HÄR KOMMER EN HEL... SCHOOOFF med bilder :) i hope you'll like it. I did. SMACK PÅ MUNNEN <3

Förklarning följer....



jag hittade en
TEDD(Y) en sen kväll, vi löste.



Vi hängde ganska mycket, det blev många kramar...



...och vääldigt mycket.. smek.



vi bråkade, och gled isär så småningom.



han tog kontakt igen, och kom tillbaks till mig. Jag tog emot honom med öppna armar.



det började med en
du-är-tillbaka-dejt...



men dejten blev till något mycket mer. det gick hett till där på slutet...



...och det slutade med.. ja.




och SKAAM vad vi gillade det!



men vi kände att det räckte. vi bråkade mycket, och när vi bröt upp va det ledsamt.




plötsligt kom
Spider(man) in i mitt liv.



och han slog bort alla minnen av
TEDD(Y)



och vi blev ett par.



jag fick en son.
Jenni(fer).



utbildade mig till polis. Blev aldrig klar, men fick mig en hjälm.



min son,
JENNI(FER) växte upp, och man ser ju vem han är lik. Hans största dröm var att bli pilot.



han blev aldrig pilot. han hade inte tillräckligt stora muskler :(



så jag började träna!



jag hitta en minibuss, och blev en hippie. 

PEACE OUT FOR the rest of my unthinkable life <3


DÄR va den historian. 

Fotograf: Gry Mustasch Lutteman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0