sweet love of mine..

Hej hallå! Det har verkligen hänt supermycket sen senast.

Haha, neej, men jag har jobbat (WIIHOO! pengar i MASSOR) ganska mycket dom senaste tre veckorna. Sista dagen va i fredags :) Och i början av sommaren, tror jag, att jag sa att jag att jag ville färga håret. det blev gjort igår! Verkligen ingen superdrastisk förändring, haha, men ändå. Det är helfärgat och jämt. GRRRRREJJT! :D

Nu får några bilder.
Fokusera på kakan!






Shit, skola imorgon!
Helt sinnessjukt. rubbat. orkar inte. löjligt. vill verkligen. inte. hjälp. ny klass. mamma. ny skola. nya regler. GÖTEBORG. pendling. modedesign. kläder. vattentätt. tjejer. manliga lärare. skit. frukost på espresso house. kaffe på bussen. ångrar mig. ångrar mig tillbaka. vänner. familj. hunden. bloggar. www.lookbook.nu sommarlov. somna på tåget. måla naglarna. sy. äta.

brb, ska bara dö lite först.

IMORGON-
då kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0