tönthunden ♥


HELLO HERO!

Jag måste bara säga att jag känner mig så sjukt duktig som uppdaterar så ofta som jag gör^^
Måste tacka min vän Johan som bokstavligt tala tvingade mig att skaffa en blogg.

Det är super-duper-mega-otroligt-jätte-kul-&-vääldans-mysigt :D
Jag vill också bara säga att jag har världens underbaraste lilla tönthund! ♥
Bettie. (och glöm INTE att hon stavas med ie. (hon kaan ta illa upp) )
Nyss så hittade hon spegeln som står på mitt golv, och jag vet inte hur länge hon satt och bara tittade in i den!
Och hon får mat i köket, men hon tar Alltid en och en puffe, traskar ut ur köket, in i hallen, mot mattan innanför dörren, och Där börjar hon äta.

Hiihi, så töntigt att det blir sött ^^

jag & min familj har precis tjockat oss på den största & godaste pizza jag någonsin ätit.
Och till den drack vi självklart coca cola!

Jag hittade några väldigt gamla bilder på mig & Bettie.
Änjooohyy ^^ (Y) ♥

Bilden ovanför är ca 1 & ½ gammal^^

Bilden nedanför är... ingen aning om hur gammal den är :S ca 2 år (Y)


Dom här tre bilderna nedanför togs för ca 2 år sen av
http://puresugar.blogg.se/




I vintras, när det var mycket snö här var hon med oss & åkte pulka.
Hennes korta små ben sjönk djupt ner i snön,
så när vi kom hem sov hon i ett dygn i sträck ♥


Här har hon hittat två små kaniner.


Bettie har hittat spegeln i mitt rum^^


Min be-be-bejjb^^



neej men, man blir ju kär i henne på nytt!

Hon är en utav mina favvosaker :)

Nu blir jag ju också såklart tvungen att lägga upp en bild på mig ensam också ^^
Och nu blev jag ju också tvungen att säga igen (!) att jag har lovdag i morgon.

Grysaken kommer runt 15. Då ska vi mysa & plugga ^^

Nu säger jag godnatt för dagen,                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0